Τρίτη, 14 Δεκεμβρίου 2010

Αποκαλύψεις ...από το γυναικείο νου


Παρακάτω παρουσιάζονται κάποιες (22 στον αριθμό) από τις κλασικές δικαιολογίες-χυλόπιτες των γυναικών όταν πρόκειται να απορρίψουν ή να παρατήσουν κάποιον άνδρα και δίνεται η πραγματική ερμηνεία τους...


1. Δεν είμαι σε καλή φάση τώρα.
Δεν σε γουστάρω τόσο πολύ ωστέ να “ξεκολλήσω” από τον πρώην.

2. Είμαι μπερδεμένη.
Βγαίνω με άλλους δύο και δεν ξέρω ποιόν να διαλέξω. Σίγουρα όχι εσένα.

3. Δεν ταιριάζουμε.
Είσαι τόσο βαρετός, τόσο απροσάρμοστος που θέλω να βγω στα βουνά και να το φωνάζω.

4. Έχουμε μεγάλη διαφορά ηλικίας.
Είσαι μπαμπόγερος/ Είσαι ανώριμος.

5. Έχω σχέση.
Και με έχεις πρήξει τόση ώρα που μου μιλάς.

6. Δεν νιώθω έτοιμη για κάτι παραπάνω.
Και δεν σε γουστάρω και τόσο πολύ για να προσπαθήσω.

7. Δεν θέλω να μπερδεύω τα επαγγελματικά με την αισθηματική μου ζωή.
Δεν θα έκανα κάτι μαζί σου ακόμα κι αν το μόνο κοινό μας ήταν ότι ζούμε στον ίδιο γαλαξία.

8. Δεν σε είχα σκεφτεί πότε με αυτόν τον τρόπο.
Ούτε πρόκειται.

9. Θέλω να επικεντρωθώ στην καριέρα μου.
Ακόμα και κάτι τόσο βαρετό σαν τη δουλειά μου είναι καλύτερο από το να βγαίνω μαζί σου.

10. Σε βλέπω σαν φίλο.
Είσαι άσχημος.

11. Θα δούμε.
ΟΧΙ.

12. Θα τα πούμε.
Δε θα με ξαναδεις.

Και φυσικά τα κλισέ των γυναικών δεν αφορούν μόνο τις στιγμές του φλερτ. Ακόμα και όταν μια κατάσταση προχωρήσει σε σχέση, όταν εκείνη θέλει να χωρίσει δεν ακούς και τίποτα πρωτότυπο…

13. Κάναμε ότι μπορούσαμε, αλλά το «θέμα» δεν προχωράει.
Βαριέμαι να κάνω την οποιαδήποτε προσπάθεια για να είμαι μαζί σου.

14. Δεν νιώθω το ίδιο ερωτευμένη μαζί σου όπως παλιά.
Δεν σε θέλω ερωτικά.

15. Δεν ήμασταν ευτυχισμένοι εδώ και καιρό και το ξέρεις.
Δεν ήμουν ευτυχισμένη εδώ και καιρό και τώρα μάθε το.

16. Είσαι εκπληκτικός άνθρωπος, αξίζεις κάτι καλύτερο.
Σε έχω κερατώσει, κι έχω τύψεις.

17. Πρέπει να αποκτήσουμε κι άλλες εμπειρίες.
Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω ήδη, οπότε τρέξε να με προλάβεις.

18. Δεν είμαι έτοιμη για δέσμευση.
Δεν είμαι έτοιμη για δέσμευση μαζί σου.

19. Νιώθω να πνίγομαι, καλύτερα να περάσουμε λίγο καιρό χώρια.
Σε βαρέθηκα.

20. Είμαι μπερδεμένη, θέλω χρόνο να σκεφτώ.
Μου αρέσει και ένας άλλος που μου την πέφτει τελευταία.

21. Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω.
Εσύ φταις.

22. Καλύτερα να μείνουμε φίλοι.
… ώστε να μπορώ να σου λέω λεπτομέρειες για όλους με τους οποίους πήγα κι εσύ να ζηλεύεις.

Διαβάστε τη γλώσσα του σώματος στο πρώτο ραντεβού


Σας έχει τύχει ποτέ να «αισθάνεστε» αν κάποιος σας συμπαθεί ή όχι, χωρίς όμως να μπορείτε να υποστηρίξετε ή ακόμα και να εξηγήσετε την άποψη αυτή με επιχειρήματα; Ο λόγος βρίσκεται στην πολυσυζητημένη γλώσσα του σώματος, για την οποία έχουν γραφτεί από βιβλία τύπου «πώς να ρίξετε την τέλεια γυναίκα» μέχρι επιστημονικές διατριβές, και την οποία το ανθρώπινο ένστικτο είναι σε θέση να αναγνωρίσει.
 Στην αγχογόνα περίπτωση του πρώτου ραντεβού, όμως, το ένστικτο συνήθως «μπλοκάρει» όχι μόνο λόγω του άγχους να κάνουμε καλή εντύπωση αλλά και ακριβώς επειδή προσπαθούμε υπερβολικά να καταλάβουμε αν αρέσουμε στον άλλο, επιχειρώντας να αναλύσουμε με τη λογική τα σημάδια που κανονικά θα «πιάναμε» ενστικτωδώς.
Επειδή ξέρουμε ότι όσο και αν σας συμβουλεύσουμε να μείνετε χαλαροί και να ακούσετε το ένστικτό σας δεν πρόκειται να το κάνετε, συγκεντρώσαμε και παρουσιάζουμε τις ασφαλέστερες ενδείξεις του αν το ραντεβού σας θα παραμείνει ραντεβού ή θα εξελιχθεί σε κάτι παραπάνω.

Θετικά σημάδια
* Παρατηρήστε τη στάση του σώματος του/ της. Αν κάθεται με την πλάτη ίσια προσέχει αυτά που λέτε, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να κάνει καλή εντύπωση. Το επάνω μέρος του σώματος του/ της που γέρνει ελαφρά προς το μέρος σας δείχνει ξεκάθαρο ενδιαφέρον, ενώ οι ώμοι που κλείνουν ελαφρά προς τα μέσα είναι η θετικότερη ένδειξη όλων: είναι η κίνηση που υποδηλώνει ότι θέλουμε, υποσυνείδητα, να αγκαλιάσουμε τον άλλο.
* Οι χαλαρές παλάμες των χεριών υποδηλώνουν άνεση και οικειότητα. Αν, μάλιστα, είναι στραμμένες προς τα πάνω αποτελούν ξεκάθαρη ένδειξη εμπιστοσύνης.
* Κλασικό και δοκιμασμένο: αν σας κοιτά στα μάτια, ενδιαφέρεται. Καθότι, όμως, πάρα πολλοί άνθρωποι είναι απλά ντροπαλοί ή δε νιώθουν άνετα να κοιτούν τον άλλο κατάματα, μην αποκλείετε το ενδεχόμενο έλξης αν δεν το κάνει. Πολύ πιο ξεκάθαρο είναι το βλέμμα που πηγαινοέρχεται από τα μάτια στα χείλη σας –στα οποία μένει λίγο παραπάνω.
* Η «μίμηση» των κινήσεών σας είναι, επίσης, από τα πλέον σίγουρα σημάδια. Πίνει από το ποτό του/ της κάθε φορά που σηκώνετε το ποτήρι σας, ανάβει τσιγάρο αμέσως μετά από εσάς, αλλάζει θέση στην καρέκλα όταν το κάνετε κι εσείς; Ακόμη κι αν θέλει να το κρύψει, η υποσυνείδητη αυτή αντίδραση προδίδει ξεκάθαρα ότι του/ της αρέσετε.
* Οι κινήσεις που κάνουν οι γυναίκες και συχνά θεωρούνται ότι υποδηλώνουν νευρικότητα, όπως το να παίζει με τα μαλλιά της ή να σταυρώνει τα πόδια έτσι ώστε τα γόνατα να «κοιτάζουν» προς το μέρος σας, δείχνουν, στην πραγματικότητα, ερωτική έλξη.
* Το ανοιγόκλεισμα των ματιών είναι μια ακόμη εμφανής ένδειξη: όταν κοιτάζουμε κάποιον ή κάτι που μας αρέσει, το μέγεθος της κόρης του ματιού αυξάνεται, ακολουθούμενο από τη συχνότητα με την οποία ανοιγοκλείνουμε τα μάτια μας.
* Οποιοδήποτε άγγιγμα, όσο τυχαίο ή στιγμιαίο κι αν μοιάζει –όπως το να ακουμπήσει το χέρι σας ενώ γελά με κάτι που είπατε– είναι σαφέστατη ένδειξη ενδιαφέροντος.

Αρνητικά σημάδια
* Χέρια σταυρωμένα στο στήθος. Δείχνουν επιφυλακτικότητα –στην καλύτερη περίπτωση– ή δημιουργία «τείχους» ανάμεσά σας –στη χειρότερη.
* Κεφάλι που γέρνει ελαφρώς στο πλάι ή, ακόμα χειρότερα, ακουμπά στο χέρι ή στον τοίχο –εκτός εάν υπάρχουν και άλλα εμφανή σημάδια κούρασης.
* Το διαρκές κούνημα του κεφαλιού που δείχνει κατάφαση όταν μιλάτε δεν υποδηλώνει ότι ο/ η συνοδός σας σάς ακούει προσεκτικά, αλλά ακριβώς το αντίθετο.
* Οι παλάμες που είναι σφιγμένες, σε σχήμα γροθιάς ή λίγο πιο χαλαρές αλλά όχι ανοιχτές, δείχνουν ότι το άτομο που έχετε απέναντί σας δεν αισθάνεται άνετα.
* Η απόσταση μεταξύ σας είναι επίσης ενδεικτική. Αν είναι τόση ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να ακουμπήσετε, για παράδειγμα, τα μπράτσα σας τυχαία, μάλλον πρέπει να αρχίσετε να ανησυχείτε.
* Το βλέμμα που «ταξιδεύει» στο χώρο την ώρα που εσείς μιλάτε μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα, κανένα εκ των οποίων δεν είναι καλό: είτε ότι ο/ η συνοδός σας βαριέται, είτε ότι δεν πιστεύει αυτά που λέτε.
* Τα δάχτυλα των χεριών, οι ώμοι ή τα γόνατα που δεν είναι στραμμένα προς το μέρος σας είναι, επίσης, ανησυχητική ένδειξη.

Ο κανόνας των τεσσάρων
Πριν βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα, θυμηθείτε πως οι ειδικοί συνιστούν να βρίσκετε τέσσερα τουλάχιστον σημάδια για να καταλάβετε ότι ο/ η συνοδός σας ενδιαφέρεται. Το ότι δε σας κοιτάει στα μάτια μπορεί να είναι επειδή ντρέπεται, το ότι έχει τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος ενδέχεται να οφείλεται στο γεγονός ότι κρυώνει. Αν, όμως, αυτά συνδυάζονται με άλλα δύο αρνητικά σημάδια, το περιθώριο λάθους εκμηδενίζεται –εκτός αν έχετε πέσει σε «διαβασμένο/ η», ο οποίος ελέγχει τη γλώσσα του σώματός του για να μην καταλάβετε ότι του αρέσετε.

Μάθε να μιλάς τη γλώσσα του σώματος

Μια ζεστή, πειστική φωνή και ένα ευρύ λεξιλόγιο δεν είναι τα μόνα που χρειάζεσαι για να γοητεύσεις τον περίγυρό σου. Σύμφωνα με έρευνες, το 55% της επικοινωνίας περνάει μέσα από τη γλώσσα του σώματος. Για να βελτιωθείς πρέπει να εντρυφήσεις στις τεχνικές της πειθούς και να μάθεις πως να γίνεις καθηγήτρια στη γλώσσα του σώματος.

Η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μένει
Το πρόσωπο: μετά τα μάτια, το πρόσωπο είναι το πιο εκφραστικό μέρος του σώματος. Για να δείξεις πως είσαι χαρούμενη που γνωρίζεις κάποιον, δώσε ένα θετικό μήνυμα με ένα ζεστό χαμόγελο. Πρόσεξε να μην το παρακάνεις γιατί μπορεί να δείξει ψεύτικο. Κράτησε το στόμα σου κλειστό.
Τα μάτια: διατήρησε μια σταθερή και ευγενή οπτική επαφή. Μην ξεπεράσεις τα πέντε δευτερόλεπτα γιατί αυτό το συνεχές βλέμμα μπορεί να μεταφραστεί ως επιθετική συμπεριφορά ή ως προσπάθεια σου να επιβληθείς. Βέβαια, το να αποφεύγεις το βλέμμα κάποιου ή το να κοιτάζεις με το βλέμμα στραμμένο προς το πάτωμα, είναι σημάδι αδυναμίας ή κλειστού χαρακτήρα.
Η χειραψία: θα πρέπει να είναι δυναμική και σταθερή καθώς κοιτάζεις τον άλλο στα μάτια και δείχνεις πόσο ευγενική και ικανή είσαι. Απόφυγε τις χαλαρές χειραψίες που δείχνουν έλλειψη ισχυρής προσωπικότητας. Τα ιδρωμένα χέρια προδίδουν την αγωνία και την νευρικότητα που τυχόν έχεις. Όταν θέλεις να δείξεις συμπόνια φρόντισε να κρατήσεις τη χειραψία λίγο παραπάνω.
Πώς να κάθεσαι: κάθισε χωρίς να καμπουριάζεις και μην σταυρώνεις τα πόδια ή τα χέρια. Αυτά είναι δείγματα κλειστού χαρακτήρα και απόρριψης. Όταν γέρνεις προς την μια μεριά, δείχνει πως δεν αισθάνεσαι άνετα. Μπορείς να αφήνεις τα χέρια πάνω στα γόνατα αλλά μην δείχνεις τις παλάμες. Είναι σημάδια έλλειψης δύναμης και υποταγής. Από την άλλη, η γροθιές προδίδουν έναν βίαιο χαρακτήρα.
Η απόσταση: διατήρησε μια απόσταση 60 εκατοστών από τον συνομιλητή σου. Είναι η κατάλληλη για να μην αισθάνονται οι γύρω σου πως απειλούνται.

Η γλώσσα της αποπλάνησης: για μια ακόμα φορά, η γλώσσα του σώματος μπορεί να αποκαλύψει πολλά και για τις προθέσεις που έχεις.
Το φαινόμενο του καθρέφτη: όσο πιο κοντά βρίσκονται δύο άνθρωποι, τόσο περισσότερο αντιγράφουν τις κινήσεις, ο ένας του άλλου. Δηλαδή, όταν σταυρώνεις τα γόνατα, τρίβεις το αυτί σου ή τραβάς τα μαλλιά προς τα πίσω, το ταίρι σου ή η κολλητή σου, (αν ενδιαφέρεται) θα μιμηθεί άμεσα τις κινήσεις του. Αντίθετα, αν εκείνος απομακρυνθεί ή δεν παρατηρεί τις κινήσεις σου ποτέ, αυτό σημαίνει πως δεν ενδιαφέρεται για εσένα ή για όσα λες.
Η παρέλαση του έρωτα: επιστήμονες έχουν δει πως όπως συμβαίνει και με τα ζώα, έτσι και οι άντρες και οι γυναίκες υιοθετούν συγκεκριμένες χειρονομίες που αποτελούν πρόσκληση για να προχωρήσει το ερωτικό παιχνίδι ένα βήμα παρακάτω. Κατά τη συνομιλία με έναν τύπο που σου αρέσει, μπορεί να μην το καταλαβαίνεις αλλά φέρνεις τα χέρια κοντά στο στήθος και γέρνεις προς τα εμπρός. Αυτός είναι ένας τρόπος για να αναδείξεις το ντεκολτέ και το στήθος σου καλύτερα. Εκείνος δείχνει το ενδιαφέρον του με το να κάθεται με τα πόδια ανοιχτά, τα χέρια στις τσέπες και τις παλάμες χαλαρές.
Οι κινήσεις του κεφαλιού: για να δείξεις πως ένα θέμα σε ενδιαφέρει, μπορείς να κουνάς το κεφάλι με συγκατάβαση.

Όποιος λέει ψέματα: θες να μάθεις πότε κάποιος σου λέει ψέματα. Τώρα είναι πολύ πιθανό. Πρόσεξε βέβαια γιατί τα αποτελέσματα θα πρέπει να τα συνυπολογίσεις σε συνδυασμό και με άλλους παράγοντες. Μια φιγούρα ή χειρονομία δεν είναι αρκετή για να κατηγορήσεις κάποιον πως λέει ψέματα. Βέβαια, ένας συνδυασμός κινήσεων μπορεί να είναι αρκετός.
Ο ψεύτης τείνει να πιάνει το κεφάλι του πιο συχνά απ' ότι συνήθως. Ακόμα, βάζει τα χέρια μπροστά στο στόμα σε μια προσπάθεια να κρύβει την αλήθεια που φαντάζεται πως θα ξεχειλίσει από εκεί. Άλλο σημάδια είναι το τρίψιμο του τριχωτού και του σαγονιού.
Η στάση του σώματος ενός ατόμου που λέει ψέματα είναι και αυτή ξεχωριστή. Συνήθως, στέκεται στο ένα πόδι με εναλλαγές στο άλλο ενώ ταυτόχρονα σταυρώνει τα πόδια και τα χέρια ρυθμικά.
Ο ψεύτης κρύβει τα χέρια του πίσω στην πλάτη ή τα βάζεις στις τσέπες ενώ φροντίζει να τα κρατά απασχολημένα για να κρύψει την νευρικότητά του.

«Ο Μάγος των Χριστουγέννων» στην αίθουσα Corona της Helexpo

Στα πλαίσια της μεγαλύτερης χριστουγεννιάτικης γιορτής της Θεσσαλονίκης
Christmas Magic city σας παρουσιάζουμε τη θεατρική παράσταση για μικρούς και μεγάλους: 
«Ο Μάγος των Χριστουγέννων»
της Σίσσυς Αλατά
Μια συμπαραγωγή της Helexpo, της KID & FUN 
και του Θεάτρου Σοφούλη
Στην αίθουσα Corona της HELEXPO.
 

Ο Μεγάλος Μάγος του Χιονισμένου Βουνού φροντίζει πάντοτε για όλους τους ανθρώπους που η καρδιά τους είναι γεμάτη καλοσύνη. Το βάρος των χρόνων του όμως αρχίζει και κάνει την αποστολή του ολοένα και πιο δύσκολη και τα χιόνια στο Βουνό αρχίζουν να λιώνουν. Τα ξωτικά των Χριστουγέννων , οι μοναδικοί του φίλοι, αποφασίζουν πως ήρθε η ώρα να προσφέρουν και αυτά με τη σειρά τους ένα δώρο στον καλοσυνάτο μάγο. Άραγε θα τα καταφέρουν; Θα τους βοηθήσουν οι μικροί Θεατές;


Μια μαγική παράσταση που προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να γίνουν συμμέτοχοι σε μια μοναδική διαδραστική, ξεχωριστή εμπειρία. Ο Μεγάλος Μάγος και τα ξωτικά των Χριστουγέννων θα γοητεύσουν και θα παρασύρουν τους θεατές σε ένα μοναδικό ταξίδι που δεν θα θέλουν να τελειώσει και που θα θέλουν να κάνουν ξανά και ξανά….


Ηθοποιοί και χορευτές από τον θίασο του Θεάτρου Σοφούλη θα μας συντροφεύσουν στη ξεχωριστή αυτή εμπειρία.


Συντελεστές: Παυλίνα Χαρέλα (σκηνοθεσία), Βαλεντίνο Βλάσης Βαλάσης (Σκηνικά-Κοστούμια), Κατερίνα Κερβανίδου (Χορογραφίες)


Παίζουν και χορεύουν: Ηλέκτρα Γωνιάδη, Νάντια Δαλκυριάδου, Νίκος Ιωάννου, Κώστας Καφαντάρης, Χριστίνα Λατσαρνάκη, Δημήτρης Ράπτης.




Εορταστικό Πρόγραμμα Παραστάσεων
 

* Σάββατο 18 & Κυριακή 19 Δεκεμβρίου στις 12:00 και 18:00
 

* Παρασκευή 24, Σάββατο 25 & Κυριακή 26 Δεκεμβρίου στις 12:00 και 18:00
 

* Δευτέρα 27, Τρίτη 28, Τετάρτη 29 & Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου στις 18:00
 

* Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου στις 12:00

* Σάββατο 1 Ιανουαρίου στις 18:00
 

* Κυριακή 2 Ιανουαρίου στις 12:00 και 18:00

Ορθορεξία: Μια νέα διατροφική διαταραχή

Mπορεί η υγιεινή διατροφή να αποτελεί διαταραχή;

Μία "νέα" διατροφική διαταραχή, η νευρική ορθορεξία, έρχεται να προστεθεί στον κατάλογο του τομέα της διατροφής.

O όρος νευρική ορθορεξία διατυπώθηκε για πρώτη φορά το 1997 από τον Dr. Steven Bratman, σύμφωνα με τον οποίο η νευρική ορθορεξία είναι η μανία κατανάλωσης μόνο υγιεινών τροφών, κυρίως βιολογικών ή οργανικών και η αποφυγή κατανάλωσης τροφών αυξημένων σε λιπαρά ή εκείνων που περιέχουν πρόσθετα ή συντηρητικά.

Τα άτομα με νευρική ορθορεξία έχουν περιγραφεί ως ψυχαναγκαστικές προσωπικότητες που θέλουν να έχουν τον έλεγχο των καταστάσεων και να διατηρούν σε καλά επίπεδα την υγεία τους. Τα άτομα αυτά αισθάνονται καλά όταν στη διατροφή τους υπάρχουν οι επιτρεπτές υγιεινές τροφές, ενώ αν καταναλώσουν τροφή που να περιέχει πρόσθετα, συντηρητικά ή χρώματα αισθάνονται ιδιαίτερα άσχημα, νιώθουν τύψεις και ενοχές και ανησυχούν για την υγεία τους.

  
Τα χαρακτηριστικά της νευρικής ορθορεξίας

Ένα υγιεινό - ισορροπημένο διαιτολόγιο, πληρέστατο σε θρεπτικά συστατικά, είναι απολύτως αποδεκτό και χρήσιμο.
Μπορούμε να μιλάμε για νευρική ορθορεξία, όμως,  όταν η τήρηση αυτού διαιτολογίου αποτελεί ακραία και απόλυτη θέση του ατόμου, που το ακολουθεί, με χαρακτηριστικά όπως π.χ. :
  
* Η επίμονη σκέψη σχετικά με τη δίαιτα περισσότερο από τρεις ώρες ημερησίως,

* Ο σχεδιασμός-προγραμματισμός γευμάτων πολλές ημέρες πριν από την κατανάλωσή τους,

* Η θρεπτική αξία του γεύματός είναι περισσότερο σημαντική από την ευχαρίστηση της κατανάλωσής του,

* Το έντονο αίσθημα αυτοπεποίθησης, όταν το άτομο τρώει υγιεινά,

* Η παύση κατανάλωσης τροφίμων που έδιναν απόλαυση και η αντικατάστασή τους από «σωστά» τρόφιμα,

* Η αντικοινωνική συμπεριφορά του ατόμου, επειδή το είδος διατροφής καθιστά δύσκολο το να φάει έξω,

* Οι έντονες ενοχές, όταν «χαλάει» η διατροφή,

* Η εκτίμηση της θρεπτικής αξίας των τροφίμων πάντοτε πριν από το φαγητό,

* Η ευτυχία και ο πλήρης έλεγχος, όταν τρώει «υγιεινά»,

* Το υποτιμητικό βλέμμα προς τους ανθρώπους, που δεν έχουν κανέναν έλεγχο στο τι τρώνε.

"Οι ορθορεκτικοί ακολουθούν με θρησκευτική ευλάβεια τους κανόνες τροφίμων και καμαρώνουν πολύ γι' αυτό. Πολλές φορές, όσο πιο δύσκολοι οι κανόνες, τόσο μεγαλύτερη ικανοποίηση για την τήρησή τους, παρόλο το τίμημα.
Αυτοί οι κανόνες καθορίζουν, αν μπορούν, τι μπορούν και πόσο μπορούν φάνε κάποιο είδος τροφίμου. Μάλιστα, η εμμονή σε μια τέλεια δίαιτα είναι μερικές φορές τόσο έντονη, που όταν παραβιάζονται οι κανόνες της, ο ορθορεκτικός επιβάλει στον εαυτό του τιμωρίες. Π.χ. 'έφαγα μισό σοκολατάκι και για αυτό την υπόλοιπη ημέρα δεν έφαγα απολύτως τίποτα'! Ένα ακόμη χαρακτηριστικό τους είναι ότι θυμούνται και περιγράφουν με λεπτομέρειες τις 'σωστές' και 'υγιεινές' επιλογές τους. Π.χ., 'έχω να βάλω στο στόμα μου γλυκό εδώ και 2.5 χρόνια. Τελευταία φορά που έφαγα ήταν μια σειρά σοκολάτα κουβερτούρα, το Μάιο του 2008'! Και φυσικά η δήλωση γίνεται με χαμόγελο, περιμένοντας την έκπληξη του συνομιλητή τους για το κατόρθωμά τους και την επιβράβευση".


Θέμα του "Πρώτο θέμα online"

Η ΖΩΗ ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ...

Γνωστά - Άγνωστα

Η ΠΕΠΣΙ ΚΟΛΑ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ

ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΟΥ ΟΚΤΑΠΟΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΟΣ ΤΟΥ
 
Ο ΜΕΣΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ 18 ΚΙΛΑ ΣΠΕΡΜΑ

ΤΑ ΜΗΡΙΑΙΑ ΟΣΤΑ  ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΘΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ

ΤΟ 98.5 % ΤΟΥ DNA ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΥ ΧΙΜΠΑΝΖΙ

ΈΝΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ 0.2MG ΧΡΥΣΟΥ. (ΓΙΑ ΒΑΡΟΣ 70 KG ).

 
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 22ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ. ΕΝΩ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ 18ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΗΜΕΡΑ. ΔΗΛΑΔΗ 4ΕΥΡΩ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΦΤΩΧΕΙΑΣ.
 

O ΜΕΣΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΓΕΝΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 30 ΧΡΟΝΙΑ.

Η ΚΟΚΑ ΚΟΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΘΕΤΑΝ  ΧΡΩΜΑ  ΜΕΣΑ ΤΗΣ      
 
Ο ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟΣ ΚΑΦΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, Ο KOPI LUWAK, ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΠΡΑΝΑ

WC ΣΗΜΑΙΝΕΙ WATER CLOSET

52 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΓΓΛΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ

ΟΙ ΔΕΞΙΟΧΕΙΡΕΣ ΖΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΧΕΙΡΕΣ

ΤΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΛΝΤΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΈΧΕΙ ΥΨΟΣ 300 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟ 11 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ .

H COCA COLA ΟΤΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΤΟ 1886 ΠΡΟΟΡΙΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΥ.

O ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑDIDAS ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ PUMA ΗΤΑΝ ΑΔΕΡΦΙΑ. (ΤΣΑΚΩΜΕΝΑ)

ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ KANSAI ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.

H ΜΑΜΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΤΡΩΣΗ, ΑΛΛΑ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΔΟΛΦΟΣ.

ΤΟ BACARDI ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΤΗΝ ΝΥΧΤΕΡΙΔΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΕΜΠΑΙΝΑΝ ΣΤΟ ΑΠΟΣΤΑΚΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΠΟΤΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΣ.

ΤΟ ΛΑΜΑ ΕΑΝ ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΗΣΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΤΥΣΕΙ

Ο ΕΙΡΗΝΙΚΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΓΕΛΑΝΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΔΙΕΣΧΙΣΕ.

Η ΕΡΗΜΟΣ ΑΤΑΚΑΜΑ ΣΤΗΝ ΧΙΛΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΥΔΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. BΡΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΤΩΝ ΧΡΟΝΟ.

ΚΡΕΜΛΙΝΟ ΣΤΑ ΡΩΣΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΡΟΥΡΙΟ.

Η WALL STREET ΠΗΡΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΟΙΧΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ.

Ο ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΠΙΘΗΚΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο CEBUELLA PYGMAEA, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΗΚΟΣ ΣΩΜΑΤΟΣ 13,6 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΜΕ ΟΥΡΑ ΑΠΟ 17 ΕΩΣ 23 ΕΚΑΤΟΣΤΑ . ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 120 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ .

MARLBORO ΛΕΓΟΤΑΝ Η ΟΔΟΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ, ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠ ΜΟΡΙΣ.

ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ BARBIE ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΙΣ 100.000 ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΕΝΩ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ KEN ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ 50 ΑΝΤΡΕΣ.

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΗΤΑΝ ΑΣΠΡΕΣ. ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΣΠΡΕΣ ΖΩΝΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΜΑΥΡΕΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ). ΈΤΣΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΡΑΤΕΚΑ ΕΙΧΕ ΜΑΥΡΗ ΖΩΝΗ.


ΟΙ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΝΙΑΓΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 6ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. Ο ΨΗΛΟΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΆΝΧΕΛ ΣΤΗΝ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ ΜΕ ΥΨΟΣ 979 ΜΕΤΡΑ .

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΗΚΟΣ 70 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ .

ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΜΕΞΙΚΑΝΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΙΟ ΤΗΣ ΜΠΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΩΘΟΥΝ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ.

ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΚΕΑ;ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ:ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΗΣ ΙΚΕΑ ΊΝΓΚΒΑΡ ΚΑΜΠΡΑΝΤ,ΕΛΜΤΑΡΙΝΤ (Η ΦΑΡΜΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕ Ο ΊΝΓΚΒΑΡ ΚΑΜΠΡΑΝΤ)ΑΓΚΟΥΝΑΡΙΝΤ (ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΤΟΥ ΊΝΓΚΒΑΡ ΚΑΜΠΡΑΝΤ

ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ LAMBORGHINI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ FERUCIO LAMBORGHINI, Ο ΤΑΥΡΟΣ.

ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1664 Η ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΛΕΓΟΤΑΝ ΝΕΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ.
 
Ο ΦΕΡΝΤΙΝΑΝΤ ΠΟΡΣΕ (ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ PORSCHE) ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1875 ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ.

Ο BLUETOOTH ΗΤΑΝ ΔΑΝΟΣ ΒΙΚΙΝΓΚ ΒΑΣΙΛΙΑΣ.

Ο MARLBORO MAN ΝΤΕΙΒΙΝΤ ΜΑΚΛΙΝ ΠΕΘΑΝΕ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΟΝΩΝ ΤΟ 1995.

ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ, ΟΤΑΝ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΝΟΤΙΩΝ, ΟΠΟΥ ΖΟΥΣΕ Ο ΤΖΑΚ ΝΤΑΝΙΕΛ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝ ΤΖΑΚ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΞΕΜΕΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΟΥΙΣΚΙ.

Η ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΩΝ ΤΡΙΧΩΝ (ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ) ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

Ο IAN HIBBELL, ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ, ΕΙΧΕ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟΥ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΡΚΤΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΜΑΖΟΝΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΑΣΚΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΙΝΔΟΝΗΣΙΑ. ΣΤΙΣ 4 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2008 ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ, ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΜΠΟΠΗΣ. Ο ΑΤΥΧΟΣ ΒΡΕΤΑΝΟΣ ΑΦΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΠΝΟΗ ΣΤΟ ΚΑΤ ΚΗΦΙΣΙΑΣ.

ΣΤΟΝ ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΛΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΕΡΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΟ.

ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ.

ΤΟ PAINTBALL ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΤΟ 1980 ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΣΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΗΠΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΙ ΠΟΥ ΜΑΡΚΑΡΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ.

ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ Ο ΓΟΥΟΛΤ ΝΤΙΣΝΕΪ, ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΠΟΝΤΙΚΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΦΟΒΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΤΑΝ ΖΗΤΟΝΤΑΣ ΤΡΟΦΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΤΟΝ ΓΟΥΟΛΤ ΝΤΙΣΝΕΪ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΥ ΜΑΟΥΣ

ΤΟ 1867 ΟΙ ΗΠΑ ΑΓΟΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΛΑΣΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΓΙΑ 7,2 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΑΡΙΑ.

ΟΙ ΠΟΝΤΙΚΟΙ ΙΔΡΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥΣ.

ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ (Η ΑΛΛΙΩΣ ΤΡΑΠΕΖΟΓΡΑΜΜΑΤΙΑ) ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΙΔΙΚΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΙΝΕΣ ΑΠΟ ΡΥΖΙ, ΜΕΤΑΞΙ, ΒΑΜΒΑΚΙ ΚΑΙ ΛΙΝΟ.

TO 1989 ΕΝΑΣ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΔΙΑΜΕΤΡΟ 300M ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ 4581 ASCLEPIUS ΠΕΡΑΣΕ 700000KM ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΗ. Ο ΑΣΤΡΟΕΙΔΗΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ Η ΓΗ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ 6 ΩΡΕΣ ΠΡΙΝ.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
ΘΑ ΞΑΝΑΦΑΤΕ ΧΤΑΠΟΔΙ ????????????????