Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2010

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ - Ιός στο Facebook απειλεί τους χρήστες του

Επικίνδυνος ιός εξαπλώνεται στο Facebook, από την Κυριακή 31/10, με εξαιρετική ταχύτητα, απειλώντας κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές χρηστών...

Πρόκειται για επίθεση drive-by download, δηλαδή εμφανίζεται ένα μήνυμα, το οποίο προτρέπει τους χρήστες του κοινωνικού ιστοτόπου, να επισκεφθούν ένα blog σε μια πλατφόρμα blogger, το οποίο όμως κάνει redirect αυτόματα, σε ένα site με την ονομασία www.free-online-fotoalbum.org/2/index.html. το οποίο είναι άδειο.

Το μόνο που περιέχει είναι ένα link, που προτρέπει το ''κατέβασμα'' ενός δήθεν άλμπουμ φωτογραφιών.

Ουσιαστικά, όμως, δεν πρόκειται για άλμπουμ αλλά για ένα ...
εκτελέσιμο αρχείο,(.exe), το οποίο απενεργοποιεί το τείχος προστασίας (firewall) των windows, και αποκτά τον έλεγχο του υπολογιστή.

Ο υπολογιστής ή το 3G κινητό , γίνεται zobbie ή bot, δηλαδή εν αγνοία των κατόχων του στέλνει e-mails και μηνύματα στο facebook στις διάφορες επαφές.


Το συγκεκριμένο αρχείο κάνει μεγαλύτερη ζημιά στα κινητά τηλέφωνα που έχουν την εφαρμογή facebook.

Έτσι θα υπάρξουν πολλά περιστατικά, τις επόμενες ώρες στα προφίλ στο facebook, λήψης μηνυμάτων από κάποιον φίλο που θα λέει "i got you a surprise ..." και από κάτω "εστάλη μέσω facebook mobile".


Read more: http://www.enimerwsi.com/2010/11/facebook.html#ixzz142vQUTYh

Η παράλειψη πρωινού προκαλεί καρδιοπάθειες


Πολλά έχουν γραφτεί κατά καιρούς για την σπουδαιότητα του πρωινού, μια νέα όμως μελέτη έρχεται να «αναστατώσει» για τα καλά τις διατροφικές μας συνήθειες.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα που δημοσιεύεται Αμερικανική Επιθεώρηση Κλινικής Διατροφής, η συστηματική παράλειψη του πρωινού γεύματος αυξάνει τον κίνδυνο σοβαρής καρδιοπάθειας πριν καλά-καλά γίνει κανείς 30 ετών.

Χαρακτηριστικό είναι πως μεγαλύτερο κίνδυνο διατρέχουν όσοι διέκοψαν τη συνήθεια να τρώνε πρωινό από τότε που ήταν παιδιά.

Θεατρική παράσταση "ΙΟΥΔΙΘ"

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΜΣΤ


ΙΟΥΔΙΘ
του Χάουαρντ Μπάρκερ
...(μετάφραση: Έλση Σακελλαρίδου)

Για έξι (6) μόνο παραστάσεις 3-8 Νοεμβρίου 2010 στο ΜΜΣΤ
Πρεμιέρα: Τετάρτη 3/11/2010, ώρα 21:00.

 Η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία θεάτρου χορού και άλλων τεχνών DameΒlanche, που δραστηριοποιείται στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη από το 1998, παρουσιάζει την παράσταση Ιουδίθ- αποχωρισμός από το σώμα του Howard Barker σε μετάφραση Έλσης Σακελλαρίδου και σκηνοθεσία Χρύσας Καψούλη.

Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε το Δεκέμβρη του 2009 στο Project Space Skouze 3. Μετά τις επιτυχημένες παραστάσεις στην Αθήνα, συνεχίζει την πορεία του στη Θεσσαλονίκη στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Το έργο καθιστά επίκαιρο το ιδεολόγημα της «πίστης»/ πράξης που αποσυντίθεται. Οι ηθοποιοί (ρόλοι) εναλλάσσονται συνεχώς έτσι ώστε το ζητούμενο να μην είναι η ταύτιση, δίνοντας έμφαση σε μια άλλη θεατρικότητα που είναι μέρος της έρευνας μας. Τη διάλυση του χώρου και του χρόνου θα διεγείρουν οθόνες (οπτικοακουστικό υλικό) σε μια διάθεση μετάβασης από την εσωστρέφεια στην εξωστρέφεια. Τίθεται πάντα το ερώτημα και την ίδια στιγμή αμφισβητείται το ιδεολόγημα ενός έθνους, ενός κατακερματισμένου λαού σε μια κοινωνία παγκοσμιοποίησης όπου αμφισβητούνται τα πάντα.

Μετάφραση: Έλση Σακελλαρίδου
Σκηνοθεσία: Χρύσα Καψούλη
Δραματουργική επεξεργασία: Χρύσα Καψούλη, Αλέξανδρος Μιστριώτης
Εικαστική Εγκατάσταση - Κοστούμια: Αντώνης Βολανάκης
Video Εγκατάσταση: Αλέξανδρος Μυστριώτης

Σχεδιασμός Φωτισμών: Βαλεντίνα Ταμιωλάκη

Τους ρόλους ερμηνεύουν:
Ολοφέρνης- Ασσύριος στρατηγός: Απόστολος Φράγκος
Υπηρέτρια- Μία Ιδεολόγος: Michele Valley
Ιουδίθ- Ισραηλίτισσα χήρα: Χρύσα Καψούλη

Θεατρολόγοι- Βοηθοί σκηνοθέτη: Μελίνα Μαρκάκη, Ζωή Ε. Μαντά
Διεύθυνση Παραγωγής: Γιάννης Γκουντάρας

Παραγωγή: DameBlanche
Η DameBlanche επιχορηγείται από το ΕΚΕΘΕΧ για την περίοδο 2009- 2010.

Λίγα λόγια για την Ιουδίθ
Πρόκειται για τη γνωστή βιβλική ιστορία της Ιουδίθ και του Ολοφέρνη που αναφέρεται στα Απόκρυφα και που έχει αποτελέσει αγαπημένο θέμα αναπαράστασης στην ιστορία της δυτικής ζωγραφικής.

Ο ίδιος ο συγγραφέας αποκαλύπτει ότι εμπνεύσθηκε για να γράψει το έργο του από τον σχετικό πίνακα της Ιταλίδας αναγεννησιακής ζωγράφου Αρτεμισίας Τζεντιλένσκι, στη ζωή της οποίας στήριξε και ένα προηγούμενο θεατρικό του έργο ι Σκηνές από μιαν εκτέλεση (έργο που σκηνοθέτησε για την ελληνική σκηνή ο Κων/νος Αρβανιτάκης). Η αντίφαση που απεικονίζεται στον πίνακα της Τζεντιλένσκι ανάμεσα στην απαράμιλλη ομορφιά της Ιουδίθ και στην αγριότητα της σκηνής της δολοφονίας του Ολοφέρνη οδήγησαν τον Μπάρκερ να συνθέσει ένα έργο όπου το προσωπικό ερωτικό στοιχείο και ο πόθος της ηδονής συμπλέκονται με την επιτακτική πολιτική πράξη της εξουδετέρωσης του άσπονδου εχθρού.

Στο έργο του Μπάρκερ ο Ολοφέρνης μετατρέπεται σε φιλόσοφο του θανάτου και η Ιουδίθ προτάσσει την προσωπική ερωτική της επιθυμία στην πολιτική της αποστολή, δημιουργώντας μια κατάσταση λυρισμού, πάθους, έντασης και προσμονής. Η αβεβαιότητα και η ένταση της προσμονής ανάμεσα στο ερωτικό ζευγάρι ενισχύονται και περιπλέκονται ακόμη περισσότερο με την εισαγωγή από τον Μπάρκερ ενός τρίτου προσώπου, μιας υπηρέτριας που συνοδεύει την Ιουδίθ στη φονική της αποστολή.

Η υπηρέτρια παίζει με απόλυτη μαεστρία τον υποκριτικό ρόλο μιας ζενικής δούλας, ενώ πότε ύπουλα πότε στα ίσια ωθεί την Ιουδίθ στην πράξη της εκτέλεσης. Πρόκειται για ένα τρίγωνο εξουσίας που παίζει το ανελέητο παιχνίδι του επί σκηνής μέχρι που η καταλυτική μορφή της υπηρέτριας/ υποβολέα οδηγεί την Ιουδίθ, χαμένη στην ερωτική της σαγήνη, στην εκτέλεση της μοιραίας πράξης.

Στη συνέχεια η Εβραία ηρωίδα εξακολουθεί να ανθίσταται στη μεταμόρφωση της σε πολιτικό σύμβολο της πατρίδας της και προσπαθεί να συνευρεθεί ερωτικά με το αποκεφαλισμένο, κατατροπωμένο σώμα του εχθρού. Με την αποτυχία της συμβολικής αυτής πράξης η Ιουδίθ αντιλαμβάνεται τις πολιτικές συνέπειες της φονικής πράξης της και θρηνεί στην έξοδο της την αλλοτρίωση του σώματος της και της προσωπικής της επιθυμίας από την πολιτική βούληση του κράτους του Ισραήλ.

Παράλληλες εκδηλώσεις
1) Συνομιλώντας με τον Barker
Μετά την πρεμιέρα, θα ακολουθήσει συζήτηση με τίτλο «Συνομιλώντας με το Μπάρκερ».

Ομιλητές: Έλση Σακελλαρίδου, καθηγήτρια ιστορίας και θεωρίας του θεάτρου ΑΠΘ, μεταφράστρια του βιβλίου «Ιουδίθ».
Δημήτρης Δημητριάδης, συγγραφέας.
Xρύσα Καψούλη, σκηνοθέτης- ηθοποιός.

2) Έκθεση στο χώρο
Το εικαστικό περιβάλλον ανασυνθέτει τα ίχνη της παράστασης αντλώντας τα δραματουργικά στοιχεία του έργου, έχοντας αναφορές και στους ίδιους τους ερμηνευτές, με την εγκατάσταση του Αντώνη Βολανάκη και την video εγκατάσταση του Αλέξανδρου Μιστριώτη.
Ο χώρος της παράστασης θα είναι επισκέψιμος ώρες και ημέρες λειτουργίας του μουσείου.

Χορηγός της παράστασης: Ισραηλίτικη Κοινότητα Θεσσαλονίκης

INFO:
Ημερομηνίες: 3-8 Νοεμβρίου 2010
Πρεμιέρα: Τετάρτη 3/11/2010, ώρα 21:00. Θα ακολουθήσει ομιλία.
Πέμπτη 4/11/2010, ώρα 21:00
Παρασκευή 5/11/2010, 19:30 & 21:30 (δύο παραστάσεις)
Σάββατο 6/11/2010, 21:00
Δευτέρα 8/11/2010, 21:00

ΕΙΣΟΔΟΣ 15 ευρώ και 10 ευρώ
Χώρος: Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (Εγνατίας 154 -εντός ΔΕΘ-HELEXPO, Θεσσαλονίκη)
Διάρκεια της παράστασης: 75 λεπτά
Για πληροφορίες-κρατήσεις παρακαλούμε να επικοινωνείτε στα τηλέφωνα:2310 24002, 2310240403, 2310 251928 και 6977426273     

Ευγένιος Τριβιζάς: Ο πατέρας του σύγχρονου ελληνικού παραμυθιού μιλάει...



Πώς θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε την προσπάθεια ενός διακεκριμένου εγκληματολόγου να ασχοληθεί με το παιδικό παραμύθι; Στην περίπτωση του Ευγένιου Τριβιζά μια σωστή κι επιτυχημένη κίνηση, αφού ο πατέρας του σύγχρονου ελληνικού παραμυθιού έχει γράψει μερικές από τις πιο αγαπημένες ιστορίες. Πέρα από αυτό όμως έχει στο ενεργητικό του και θεατρικά έργα. Ένα από αυτά ανεβαίνει από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.
Ο λόγος για το έργο “Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι”, που κάνει πρεμιέρα σήμερα στις 11.30 μ.μ. στο Βασιλικό Θέατρο σε σκηνοθεσία Γιάννη Παρασκευόπουλου. Με αυτή την αφορμή ο Ευγένιος Τριβιζάς μιλά στη “Μ” για τη συγγραφή, για την ευαίσθητη παιδική ψυχή, για το θέατρο.

Ε: Οι ήρωες των βιβλίων σας επιχειρούν συχνά το ακατόρθωτο. Η επίτευξη του στόχου αυτού μπορεί να είναι εφικτή, τελικά, μόνο στη σφαίρα του φανταστικού και του παραμυθιού;
Α: Η ανθρώπινη πρόοδος είναι μια συνεχής προσπάθεια επίτευξης του ακατόρθωτου. Ο άνθρωπος έχει καταφέρει να πετάξει στους ουρανούς, να κάνει το σκοτάδι φως, να περπατήσει στα αστέρια. Φαντασία, δηλαδή η ικανότητα να φανταζόμαστε το ανύπαρκτο, η διαδικασία του να σχηματίζουμε στο νου μας εικόνες ή ιδέες πέρα από την εμπειρική πραγματικότητα έχει άμεση σχέση με την επιστημονική πρόοδο. Όσο μάλιστα οι επιστήμονες διερευνούν όλο και μεγαλύτερες εκτάσεις χώρου, όσο ανατέμνουν όλο και μικρότερες μονάδες ύλης, τόσο και πιο δυσδιάκριτη καθίσταται η διαχωριστική γραμμή μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι η επιστήμη δεν είναι τίποτα άλλο παρά εφηρμοσμενη φαντασία. Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι στην κβαντική φυσική, για παράδειγμα, τα συστατικά στοιχεία της πραγματικότητας που μας περιβάλλει, τα άτομα, είναι δυνατόν να υπάρχουν σε δυο διαφορετικούς χώρους την ίδια στιγμή; Άρα, δεν ήταν και τόσο παράλογος ο ισχυρισμός της βασίλισσας στην “Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων” ότι στη χώρα τους επιτυγχάνουν τρία ανέφικτα πράγματα προτού καν πάρουν το πρόγευμά τους.  

Ε: “Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι” είναι ένα έργο που περιλαμβάνει 68 ρόλους, πράγμα που ίσως και να το καθιστά “δυσλειτουργικό” για να ανεβεί στο σανίδι. Παρόλα αυτά ευτύχησε να παρουσιαστεί στο θέατρο. Γιατί επιλέξατε να είναι τόσο πολυπρόσωπο;

Α: Το είχα γράψει αρχικά για σχολικές παραστάσεις. Οι σχολικοί θίασοι αντιμετωπίζουν το αντίθετο πρόβλημα από εκείνο των κρατικών και επαγγελματικών σκηνών. Οι οικονομικές δυσκολίες αναγκάζουν τα επαγγελματικά σχήματα να μειώνουν όλο και περισσότερο τον αριθμό των επί σκηνής προσώπων. Αντίθετα, σε σχολικές παραστάσεις το ζητούμενο είναι να συμμετέχουν όσο το δυνατό περισσότερα παιδία. Παρόλα αυτά το έργο ευτύχησε να ανεβεί από εμπνευσμένους σκηνοθέτες όπως ο Σωτήρης Χατζάκης και ο Θωμάς Μοσχοπουλος, που δεν δείλιασαν μπροστά σε ένα τόσο πολυπρόσωπο και απαιτητικό έργο.  

Ε: Πώς συνδυάζεται η εγκληματολογία με τη συγγραφή παιδικού βιβλίου; Αποτελεί ο ένας τομέας αντίβαρο στον άλλο;
Α: Τόσο ο εγκληματολόγος όσο και ο ποιητής παραμυθιών παρατηρεί όσα για τους πολλούς περνούν απαρατήρητα. Και για τους δυο το φαινομενικά ασήμαντο μπορεί να έχει καθοριστική σημασία. Ενα καλαμάκι πορτοκαλάδας, ένα ξυλάκι παγωτού, ένα κουκούτσι κερασιού, ένα χρυσόχαρτο από σοκολατάκι, ένα καμένο σπίρτο μπορεί να κρύβει τόσο τη λύση ενός ειδεχθούς εγκλήματος όσο και ενα υπέροχο παραμύθι. Επίσης, πολλά από τα θέματα τα οποία πραγματεύεται η σύγχρονη εγκληματολογία, για παράδειγμα η ενοχή, η παραβατικοτητα και η τιμωρία, προσφέρουν πλούσιο υλικό για τα βιβλία μου.  Όπως η δίκη και καταδίκη από γαιοκτήμονες ενός σκιάχτρου που ονειρεύεται να πετάξει στο “Όνειρο του σκιάχτρου”, οι αβάσταχτες τύψεις και ένοχες της μικρής Άννας στη “Νύχτα της μπανανόφλουδας”, οι εξωφρενικοί τρόποι εκτέλεσης καταδίκων στο “Τηγάνι του δήμιου”, ή η απροσδόκητη συνάντηση ενός διαρρήκτη και ενός φιλάργυρου μέσα σε ένα χρηματοκιβώτιο στις “Χελώνες του βαρόνου”.

Ε: Τι πρέπει να προσέχει ο συγγραφέας όταν απευθύνεται στην ευαίσθητη παιδική ψυχή;
Α: Πρέπει να μην υποτιμά τη νοημοσύνη τους. Τα παιδιά ωριμάζουν πολύ νωρίτερα και αντιλαμβάνονται πολύ περισσότερα απ’ όσα θέλουμε να πιστεύουμε. Επίσης, πρέπει να αποφεύγει τον κραυγαλέο διδακτισμό που απωθεί το παιδί και έχει συχνά το αντίθετο από το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα. 

Ε: Πόσο ακατόρθωτο ή κατορθωτό είναι να βγει το θέατρο “νικητής” από την ευρύτερη κοινωνικοπολιτική κρίση που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο;
Α: Το θέατρο, όσο συνεχίζει έστω και με μέσα πενιχρά, έστω και αγνοημένο, και με καταρρακωμένη αυλαία να κατακτά το ενδιαφέρον και την αγάπη των θεατών, θα βγαίνει πάντα νικητής. Αν από τα σανίδια της σκηνής φτιάχναμε καράβια, τα καράβια αυτά ποτέ δεν θα ναυαγούσαν.

Δωρεάν ομιλία - Ψυχολογικό εργαστήρι


ΈΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΑΣ; ΕΠΙΠΤΏΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΆΓΧΟΥΣ.


Επιστημονικοί υπεύθυνοι των επιμορφωτικών σεμιναρίων:
ΛΙΑ ΜΗΤΣΕΑ-Συμβουλευτική Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΥΡΒΑΛΗ-Συμβουλευτική Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια.

Πληροφορίες

Που: Αίθουσα Σεμιναρίων -Βιβλιοπωλείο 'Γνώση',
Ανθέων 23-Αμπελοκήπων 55( δίπλα στη Τραπεζα Eurobank) Περαία, Τηλ:2392028348 

Πότε: Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

Ώρα: 7μμ.

Είσοδος: Δωρεάν

Facebook group: psixologiko ergastiri
wEB: www.psychotherapylab.com

Τηλ: Λία: 6938244811

Ευχαριστούμε

Λία Μητσέα
Συμβουλευτική Ψυχολόγος
Ψυχοθεραπεύτρια

“Μικροί Αχαρνείς” εν δράση

“…Ξυπνήσαμε και είπαμε ιδέα για παιχνίδι / Μια ιστορία να παίξουμε, που έχει παιχτεί ήδη / Μοιράσαμε τους ρόλους μας στους Αχαρνείς του Αριστοφάνη / Μια ιστορία που κανείς στο τέλος της δε χάνει!...”.


Η ιστορία αυτή εκτυλίσσεται στους “Μικρούς Αχαρνείς”, την παράσταση για παιδιά, που παρουσιάζει το Θέατρο Τέχνης “Ακτίς Αελίου” σε συνεργασία με τη θεατρική εταιρεία “Νεφέλες”. Οι “Μικροί Αχαρνείς” σε κείμενα και σκηνοθεσία του Θωμά Βελισσάρη κάνουν πρεμιέρα αύριο στις 12 το μεσημέρι στο Θέατρο “Αθήναιον”, όπου τις καθημερινές θα δίνονται παραστάσεις για τα σχολεία.
Η παράσταση, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε πέρυσι στο KIDS & FAMILY FESTIVAL (Φεστιβάλ για τα παιδιά και όλη την οικογένεια), βασίζεται στους “Αχαρνής” του Αριστοφάνη, μέσα από το βλέμμα πέντε παιδιών. Πέντε παιδιά που ταξιδεύουν με όχημα την ιστορία, τη φαντασία, το παιχνίδι, τη διάθεση για ανατροπή, τη μουσική και το τραγούδι. Σύμμαχος στο παιχνίδι τους είναι το χιούμορ και η ατελείωτη επιθυμία για δράση, γιατί, όπως σημειώνουν οι συντελεστές, “μόνον τότε όλα είναι δυνατά! Μοναδικός εχθρός τους, η απραξία γιατί τότε όλα γίνονται αδύνατα! Μια παράσταση σε έμμετρο λόγο, που ασκεί τα παιδιά και τα εξοικειώνει με τις επί σκηνής μεταμορφώσεις, τη ζωντανή μουσική και τα μουσικά όργανα, και τα φέρνει ταυτόχρονα πιο κοντά στη δομή και την ουσία της αρχαίας κωμωδίας και στις αξίες της ειρηνικής συνύπαρξης”.
Στους “Μικρούς Αχαρνείς” ακούγονται ζωντανά η μουσική και τα τραγούδια του Διονύση Σαββόπουλου.
Το σκηνικό και τα κοστούμια είναι της Μαρίνας Γκούμλα, η μουσική επιμέλεια του Γρηγόρη Μωϋσιάδη, οι φωτισμοί του Πολύβιου Σερδάρη. Παίζουν οι Δέσποινα Καλπενίδου, Γιάννης Μόμτσιος, Γρηγόρης Παπαδόπουλος, Ξένια Πετμεζά, Αντώνης Πριμηκύρης.


    * Πρεμιέρα 31 Οκτωβρίου στις 12 το μεσημέρι. Παραστάσεις κάθε Κυριακή στις 11.30 π.μ. και καθημερινές για σχολεία (κατόπιν συνεννόησης) στις 10 π.μ. Τιμές εισιτηρίων: Γενική είσοδος (Κυριακές) 12 ευρώ. Για σχολεία 7 ευρώ. Κρατήσεις θέσεων: 2310 832060.

τώρα το σπέρμα ΚΑΙ στα super markets!


Πού να τρέχετε τώρα στις τράπεζες σπέρματος και να ταλαιπωρείστε με γραφειοκρατία; Στο super market της γειτονιάς σας μπορείτε να το βρείτε ανά πάσα στιγμή και μάλιστα σε πολύ καλή και λογική τιμή!

Προειδοποίηση

Μάλλον ο ιδιοκτήτης αυτού του γκαράζ έχει μεγάλο πρόβλημα με τους οδηγούς που παρκάρουν στο συγκεκριμένο σημείο και τον εμποδίζουν. Αλλά μήπως με την προειδοποίηση... το παράκανε;;

Ηappy Halloween!

Τώρα που στην Αμερική γιορτάζουνε τις δικές τους απόκριες, η κολοκύθα πάει κι έρχεται! Και φυσικά πολλοί είναι αυτοί που προτοτυπούν και μας χαρίζουν μικρές δόσεις γέλιου!