Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

πράγματα για τα οποία θα έπρεπε να είμαστε ευγνώμων...

ΕΙΜΑΙ ΕΥΓΝΩΜΩΝ:


Για τη γυναίκα μου που λέει οτι σήμερα θα φάμε χότ ντογκς, επειδή σημαίνει οτι είναι στο σπίτι κι όχι έξω με κάποιον άλλο.



Για τον άντρα μου που τεμπελιάζει στον καναπέ, επειδή είναι σπίτι κι όχι στα μπαρ να πίνει.





 Για την έφηβη κόρη μου που παραπονιέται γιατί δε θέλει να πλύνει τα πιάτα, γιατί αυτό σημαίνει οτι είναι στο σπίτι κι όχι στους δρόμους.





Για τους φόρους που πληρώνω γιατί αυτό σημαίνει οτι έχω δουλειά.



Για το χάλι που έχω να σημαζέψω και να καθαρίσω μετά το πάρτυ γιατί σημαίνει οτι περιβάλλομαι από φίλους.





Για τα ρούχα που δεν μου χωράνε πλέον γιατί σημαίνει οτι έχω να τρώω.


Για τη σκιά μου που με παρακολουθεί όπου πάω γιατί αυτό σημαίνει οτι βρίσκομαι έξω στον ήλιο.


Για το γκαζόν που χρειάζεται κούρεμα, τα παράθυρα που θέλουν καθάρισμα και τις υδρορροές που θέλουν φτιάξιμο, γιατί αυτό σημαίνει οτι έχω ένα σπίτι.



Για τα παράπονα που ακούω καθημερινά για την Κυβέρνηση γιατί αυτό σημαίνει οτι έχουμε ελευθερία λόγου.


Για το παρκάρισμα που βρήκα τέρμα Θεού, γιατί αυτό σημαίνει οτι μπορώ να περπατάω.



Για τον τεράστιο λογαρισμό αερίου γιατί σημαίνει οτι έχω ζέστη στο σπίτι μου.




Για την κυρία στην εκκλησία που κάθεται πίσω μου και τραγουδάει παράφωνα γιατί αυτό σημαίνει πως έχω ακοή.





Για το βουνό από ρούχα που μαζεύτηκαν και θέλουν πλύσιμο και σιδέρωμα γιατί αυτό σημαίνει οτι έχω ρούχα να φορέσω.



Για την κούραση και τον πόνο που νοιώθω στο τέλος της ημέρας γιατί αυτό σημαίνει οτι είμαι αρτημελής και μπορώ να δουλεύω σκληρά.




Για το ξυπνητήρι που τρελαίνεται να χτυπάει κάθε πρωί γιατί αυτό σημαίνει οτι είμαι ζωντανός!










Ας μην ξεχνάμε τα σημαντικά πράγματα στη ζωή μας και να προσπαθούμε να κάνουμε τις μέρες μας πιο όμορφες για μας αλλά και για τους γύρω μας...

0 κομεντς:

Δημοσίευση σχολίου