Τρίτη, 17 Μαΐου 2011

45 πράγματα που μαθαίνουμε από τις σαπουνόπερες ..

Στις σαπουνόπερες, και δη, στις Μεξικάνικες γνωρίζουμε το "στόρυ" πάνω κάτω από την αρχή. Ακόμη όμως και να υπάρχουν διαφορές στην πλοκή, κάποια πράγματα παραμένουν ίδια!  Παρακάτω είναι μερικά πράγματα που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις σαπουνόπερες (αν όχι σε όλες στις περισσότερες)


1.) Πάντα υπάρχει μια εταιρία..

2.) Πάντα υπάρχει ένας αστείος καφετζής.

3.) Ένας διάλογος όσο απλός κι αν είναι ποτέ δεν γίνεται να τελειώσει σε δύο απλές σειρές όπως π.χ

-Τι κάνεις Fernando?

-Καλά είμαι......

Πρέπει να τραβήξει τόσο πολύ που να αρχίσει να σε νευριάζει όπως π.χ

-Fernando?

-Ναι..

-Εσύ είσαι?

-Ναι , εγώ είμαι ....

-Τι κάνεις , καλά είσαι ?

-Ναι... Ναι μια χαρά είμαι . Αν αυτό ρωτάς .

- Κάτσε. Κάτσε , τι εννοείς αν αυτό ρωτάω .Φυσικά και ρωτάω αυτό,ρωτάω αν είσαι καλά... κλπ , κλπ.

4.) Όταν είσαι σπίτι σου, φοράς τα καλά σου και όχι κάτι πιο casual.

5.) Όταν έρχεται κάποιος σπίτι σου να συζητήσετε, ποτέ δεν κάθεστε κάπου, παρά πηγαίνετε στο σαλόνι και αρχίζετε την συζήτηση όρθιοι..

6.) Όταν ανοίγεις την τηλεόραση να δεις τις ειδήσεις, βλέπεις απευθείας αυτό που θες και αφού τελειώσει, κλείνεις την τηλεόραση, και κάθεσαι μετά και σκέφτεσαι φωναχτά. (Δηλαδή LOL ποιος βλέπει αυτό που θέλει στην τηλεόραση και μετά την κλείνει;)

7.) Υπάρχει πάντα μια τύπισσα που την έχει περάσει ένα "χέρι" όλη η σειρά...

8.) Υπάρχει πάντα μια Μαρία. (Της γειτονιάς,άσχημη,της αγάπης κτλ.)

9.) Πάντα κάποιος θα πάθει αμνησία.

10.) Η αγκαλιά είναι η τέλεια ευκαιρία για να δείξει κάποιος τον πραγματικό του εαυτό. Πάντοτε ο ένας από τους δύο που αγκαλιάζονται αλλάζει απότομα ύφος σε μοχθηρό ή μίζερο.

11.) Ο τυπικός μεσοαστός μένει σε ένα τεράστιο σπίτι για το οποίο όλοι έχουμε απορία που βρήκε τα λεφτά και το αγόρασε.

12.) Ακόμα κι αν είναι άνεργος με οικονομικά προβλήματα μένει πάντα σε ακριβή περιοχή και γεμάτο με ολοκαίνουργια μοντέρνα έπιπλα.

13.) Στις Μεξικανικές σαπουνόπερες πάντα η καλή πρωταγωνίστρια είναι παρθένα και μόνο όταν παντρευτεί τον ωραίο πρωταγωνιστή θα το κάνει και σίγουρα θα μείνει με τη μια έγκυος,ενώ όταν το ανακοινώνει στην οικογένεια της όλοι χαίρονται κλπ. μέχρι τη στιγμή που θα γεννήσει, αφού θα της το πάρουνε, κλέψουνε κλπ. και μετά θα αρχίσουν το κυνήγι του θησαυρού!

14.) 1os Θεμελιώδης Νόμος: Πηδάς κάποια? Είναι ξαδέρφη σου.

15.) Στο τέλος της σειράς έχουν γίνει τόσες αιμομιξίες που πλέον όλοι είναι σόι.

16.) Η νεκρανάσταση είναι καθημερινό φαινόμενο και δεν ταράζει κανέναν.

17.) Οι συζητήσεις τελειώνουν συχνά με τόσο περίεργο τρόπο, που αν δεν άλλαζε το πλάνο, δε θα υπήρχε αντικειμενικά κάτι να γίνει που να ακολουθεί τα θεμελιώδη έστω πρότυπα συμπεριφοράς.

Αλλα ευτυχώς αλλάζει το πλάνο και δεν μαθαίνουμε τι έγινε στη συνέχεια της σκηνής!

18.) Στα meetings, ο CEO δεν σε ρωτάει για τη δουλειά..Δουλειά του είναι να σερβίρει whiskey το middle management που συζητάει για γκόμενες.

19.) Παντοτε όταν μια οικογένεια κάνει γλέντι, το τηλέφωνο/κουδούνι θα χτυπήσει για να έρθει κάποιος να μεταφέρει κακά μαντάτα.

20.) Της εν λόγω οικογένειας θα της συμβούν όλα τα κακά του κόσμου, βιασμός, δολοφονία, ναρκωτικά λες και τους έχει κάνει ποδαρικό ο Μητσοτάκης.


21.)
Υπάρχει πάντα ένας ρόλος "αγίας" γυναίκας, που καταπίνει τις απιστίες του συζύγου της, του συγχωρεί παραστρατήματα και απάνθρωπες συμπεριφορές και μονίμως κλαίει σαν την Βροχοπούλου.

22.) Κανείς δεν δουλεύει, όλοι κάθονται και ξύνονται.

23.) Ποτέ δεν πάνε στην αστυνομία, γιατί είναι σοφότερο να εξιχνιάσεις μια δολοφονία, έναν βιασμό μόνος σου.

24.) Συνώνυμα του φτωχού είναι το χαζός και το άξεστος.

25.) Οι πρωταγωνιστές γεννοβολάνε ακατάπαυστα, αλλά στο τέλος μένουν με ένα παιδί. Διότι είτε τα παιδιά τους χάνονται, λες και είναι καρφίτσες είτε πεθαίνουν από μια σπάνια αρρώστια , που σε 6 δις ανθρώπους θα τύχει σε εκείνους.

26.) Πάντα θα γίνει κάποια απαγωγή της κόρης μεγιστάνα με τελική κατάληξη να ερωτευτεί κάποιον από τους απαγωγείς και να παντρευτούν

27.) Ο παραπάνω πρώην απαγωγέας, νυν γάμπρος ....ενώ δεν είχε στον ήλιο μοίρα γίνεται κατευθείαν διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας του πεθερού και τα φτιαχνει με την γραμματέα του πεθερού (ή οποία είναι και γκόμενά του)

28.) Κανένας από τους πρωταγωνιστές δεν τρώει ποτέ , δεν μαγειρεύει,δεν παραγγέλνει φαγητό.Επιβιώνουν μόνο με οξυγόνο. Ως αποτέλεσμα αυτού κανείς δεν πάει στην τουαλέτα. Κι αν φάνε ποτέ,θα είναι πίτσα από έξω που έρχεται σε 2 λεπτά.!

29.) Όλοι παίρνουν Lexotanil και είναι πάντα ήρεμοι, ακόμα και σε καυγάδες κανένας δεν αρχίζει τις χριστοπαναγίες. Μια σφαλιάρα είναι όμως επιτακτική ανά 20 επεισόδια για να συνέρχονται.

30.) Σε κάθε σαπουνόπερα υπάρχει στανταρ μια αμνησία. Μαλιστα για να τονίσουν οτι έχει αμνησία της μπατανάρουν το κεφάλι λες και έχουν κουτουλήσει κεφάλια.

31.) Πάντα η σύζυγος κάποιου θα έχει κάποιο τραγικό ατύχημα στο οποίο θα θεωρηθεί νεκρή. Ο σύζυγος θα ξαναφτιάξει τη ζωή του (δηλαδή θα παντρευτεί για 25η φορά) και όταν θα είναι έγκυος η τωρινή του σύζυγος θα εμφανιστεί η υποτιθέμενη πεθαμένη.

32.)  Υπάρχει πάντα μια πάρα πολύ πλούσια οικογένεια που ο πλούσιος πατέρας έχει 2-3 φανερά παιδιά και άλλα 2-3 εξώγαμα που τα μαθαίνουμε μέχρι να τελειώσει η σειρά.

33.) Θα υπάρχει σίγουρα ένας ίσως 2 και παραπάνω άτομα με εντελώς ανύπαρκτα ονόματα ή αρχικά .

Είναι απόλυτα λογικό ότι κανένας πλούσιος δεν λέγεται Γιάννης , Γιώργος , αλλά πρέπει να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο όνομα π.χ Fernando José Altamirano del Castillo.

34.) Κανείς δεν έχει 2 καλούς γάμους .  Αν παντρευτείς γυναίκα που να είναι η γυναίκα οκ η επόμενη θα είναι στριμμένη και το ανάποδο

35.) Πάντα πιο ωραία είναι φτωχή και ο πιο ωραίος πλούσιος ή το ανάποδο. Αν το ζευγάρι είναι είτε και οι 2 πλούσιοι είτε και οι 2 φτωχοί αποκλείεται να είναι οι πιο ωραίοι στην σειρά.

36.) Κανένα από τα κωλόπαιδα δεν γουστάρει να αναλάβει την επιχείρηση του μπαμπά. Όλοι ανεξάρτητοι καλλιτέχνες,δοκιμαστές κρασιού. Κανείς δεν έχει όνειρο να γίνει κάτι πιο συμβατικό;;

Ας πούμε .. Γιατρός ή δικηγόρος

37.) Άμα πη@$#%$ θα κάνεις παιδί!

38.) Όταν χτυπάει το τηλέφωνο ή το κουδούνι, δε ρωτάνε ποτέ "ποιός είναι;" απλά απαντούν/ανοίγουν κατευθείαν και πάντα είναι κάποιος γνωστός που τον περίμεναν κιόλας.

39.) Όταν βρίσκονται σε μπαρ/καφέ κλπ. παραγγέλνουν στο σερβιτόρο/μπάρμαν, "έναν καφέ"/"ένα ουίσκι" χωρίς να διευκρινίζουν προτίμηση σε είδος, τύπο, μάρκα, ζάχαρη, γάλα κλπ.

40.)
Σε περίπτωση που τρώνε έξω, πάντα το κάνουν σε χλιδάτο/σίκ εστιατόριο και ποτέ σε χασαποταβέρνες, φαστφουντάδικα, σουβλατζίδικα ή πατσατζίδικα.

41.) Ποτέ δεν απεικονίζονται την ώρα που χλαπακιάζουν στο εστιατόριο, αλλά πάντα την ώρα που πίνουν το λευκό κρασί τους (ποτέ μπύρα ή οτιδήποτε άλλο). Ο διάλογος δε, μπορεί να κρατήσει 1 ώρα, χωρίς να εμφανιστεί σερβιτόρος για να πάρει / φέρει παραγγελία.


42.) Στα εστιατόρια πίνουν μόνο λευκό κρασί. Κόκκινο πίνουν πάντα στο σπίτι, μπροστά στο τζάκι, πριν το φυστίκι.....

43.) Όταν τους πούν κάτι δυσάρεστο στο τηλέφωνο, ή τους το κλείσουν κατάμουτρα, κάθονται σαν ηλίθιοι με το ακουστικό στο χέρι και το κοιτάζουν.

44.) Σε περίπτωση που η σειρά είναι του Παπακαλιάτη, τότε οι πρωταγωνιστές (και ειδικά ο ίδιος) δε γαμιούνται. -->ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΑ. Με συγκεκριμένη προτίμηση σε στάσεις όπως: πέταγμα στον τοίχο, πέταγμα στο πάτωμα, βούτηγμα έξω από το ασανσέρ, τράβηγμα απότομο και κόλλημα στην πόρτα κλπ. Και φυσικά πάντα θα υπάρχει ένα πλάνο που ο τύπος "παίρνει" την τύπισσα απο "πίσω".

45.) Τα οικονομικά προβλήματα όλων είναι λυμένα. Συνήθως αφήνεται να εννοηθεί οτι στην οικογένεια υπάρχει μια μεγάλη επιχείρηση (στην οποία δεν εργάζεται κανείς όμως) ή οτι έχει πεθάνει κάποιος συγγενής (γονείς, παππούδες) που τους έχει αφήσει σπίτι και χρήματα αρκετά για την υπόλοιπη ζωή τους.

Bonus: Πάντα το soundtrack της σειράς γίνεται πλατινένιο κλπ. Αφού το ακούμε συνεχεια σε όλα τα επεισόδια που βλέπουμε ... πως να μην το τραγουδάμε!


1 κομεντς:

next_day είπε...

χαχαχα!
Απολαυστικό!
Μην ξεχάσουμε, ότι όταν ο πρωταγωνιστής ψάχνει taxi, ακόμα κι αν μένει σε στενάκι που δεν ξέρει κάνεις, πάντα θα περάσει απο μπροστά του ακριβώς την στιγμή που βγαίνει απο το σπίτι του!

Φιλί Διαμαντένιο!

Δημοσίευση σχολίου